Serwis, utrzymanie i wsparcie techniczne w okresie eksploatacji
Zleć nam opiekę nad swoją infrastrukturą i zyskaj dostęp do zbudowanej przez nas bazy wiedzy. Szybko i sprawnie zidentyfikujemy i usuniemy każdy problem z infrastrukturą telekomunikacyjną. Kiedy zgłosisz awarię, określimy, której dziedziny dotyczy usterka i, jeżeli to możliwe, rozwiążemy problem zdalnie. Jeżeli nie, wyślemy do Ciebie odpowiedniego specjalistę. Na czas naprawy udostępnimy urządzenie zastępcze, abyś nie tracił pieniędzy z powodu przestoju. W przypadku bieżącej administracji, przyjmujemy zgłoszenia dotyczące potrzebnych zmian i konfiguracji. Dodatkowo możemy zdalnie monitorować środowisko sieciowe i stacje robocze, dzięki czemu większość usterek wykryjemy i usuniemy zanim zostaną przez użytkowników zidentyfikowane jako sytuacja awaryjna.
Wybierz rodzaj pomocy, jaki najbardziej będzie Ci odpowiadał – od wsparcia technicznego, przez zakontraktowany czas, w którym rozpoczniemy prace u Klienta, aż po gwarantowany czas naprawy i usunięcia przyczyny usterki. Zrobimy wszystko tak, jak tego potrzebujesz.