Zarządzanie projektami
Każdy projekt jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Wiemy, jak ważna jest skuteczna komunikacja i dbałość o najmniejszy szczegół. Dla nas Twój projekt jest najważniejszy. Zadbamy o to, aby został zrealizowany perfekcyjnie. Możemy go poprowadzić całościowo – od początku do końca. Możemy również pomóc w sytuacji, gdy Twoje dotychczasowe projekty zostały zagrożone i wymagają natychmiastowej pomocy z zewnątrz. W każdej sytuacji możesz na nas liczyć.
Nasze mocne strony
- Wieloletnie doświadczenie
- Uczestnictwo w wielu projektach (także międzynarodowych) obejmujących szeroki zakres zagadnień w wielu dziedzinach / branżach – efekt szeroka i unikalna wiedza potwierdzona wieloletnim doświadczeniem
- Skuteczność w działaniu
- Zarządzanie projektami z zespołami międzynarodowymi - multikulturowość
Nasza oferta obejmuje:
- Doradztwo, udział w pracach przygotowawczych projektu
- Reprezentowanie, wsparcie w negocjacjach z Wykonawcami projektu (ustalenie warunków handlowych i warunków związanych z realizacją)
- Definiowanie celu i wymagań projektu
- Określenie potencjalnych zagrożeń i ryzyk projektu
- Opracowanie harmonogramu prac
- Podział projektu na etapy
- Określenie terminów wykonania poszczególnych etapów
- Zaplanowanie realizacji poszczególnych zadań
- Opracowanie budżetu projektu
- Zespół projektowy
- Organizacja zespołu projektowego w tym wsparcie w procesie rekrutacji
- Określenie ról
- Określenie matrycy odpowiedzialności
- Delegowanie i kontrola
- Opracowanie komunikacji w projekcie (wewnętrznej i zewnętrznej)
- Opracowanie planu komunikacji
- Propozycja wyboru oprogramowania wspierającego zarządzanie i monitorowanie projektem (wraz z obsługą i wsparciem)
- Opracowanie standardów obowiązujących w projekcie (np. dokumenty, raporty, terminy)
- Propozycje zastosowania i wdrożenia dobrych praktyk
- Zarządzanie i monitorowanie realizacji projektu
- Nadzór nad terminowością
- Kontrola prac – status projektu, raportowanie (kontrola czasu, kosztów – budżetu, zasobów, harmonogramu)
- Nadzór nad jakością wykonanych zadań
- Wykorzystanie budżetu
- Identyfikacja zagrożeń / ryzyk oraz wdrażanie działań zapobiegawczych
- Zarządzanie zmianą
- Zapewnienie sprawnej komunikacji
- Egzekwowanie warunków zawartych w umowach
- Koordynacja zespołu / zespołów projektowych
- Rozliczanie projektu
- Dokumentacja projektu
- Raport z projektu - podsumowanie projektu
- Wsparcie po zakończeniu projektu
Masz pytanie? Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami