Zarządzanie projektami

Każdy projekt jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Wiemy, jak ważna jest skuteczna komunikacja i dbałość o najmniejszy szczegół. Dla nas Twój projekt jest najważniejszy. Zadbamy o to, aby  został zrealizowany perfekcyjnie. Możemy go poprowadzić całościowo – od początku do końca. Możemy również pomóc w sytuacji, gdy Twoje dotychczasowe projekty zostały zagrożone i wymagają natychmiastowej pomocy z zewnątrz. W każdej sytuacji możesz na nas liczyć.

Nasze mocne strony

  1. Wieloletnie doświadczenie
  2. Uczestnictwo w wielu projektach (także międzynarodowych) obejmujących szeroki zakres zagadnień w wielu dziedzinach / branżach – efekt szeroka i unikalna wiedza potwierdzona wieloletnim doświadczeniem
  3. Skuteczność w działaniu
  4. Zarządzanie projektami z zespołami międzynarodowymi - multikulturowość

 

Nasza oferta obejmuje:

  1. Doradztwo, udział w pracach przygotowawczych projektu
  2. Reprezentowanie, wsparcie w negocjacjach z Wykonawcami projektu (ustalenie warunków handlowych i warunków związanych z realizacją)
  3. Definiowanie celu i wymagań projektu
  4. Określenie potencjalnych zagrożeń i ryzyk projektu
  5. Opracowanie harmonogramu prac
    1. Podział projektu na etapy
    2. Określenie terminów wykonania poszczególnych etapów
    3. Zaplanowanie realizacji poszczególnych zadań
    4. Opracowanie budżetu projektu
    5. Zespół projektowy
      1. Organizacja zespołu projektowego w tym wsparcie w procesie rekrutacji
      2. Określenie ról
      3. Określenie matrycy odpowiedzialności
      4. Delegowanie i kontrola
    6. Opracowanie komunikacji w projekcie (wewnętrznej i zewnętrznej)
      1. Opracowanie planu komunikacji
      2. Propozycja wyboru oprogramowania wspierającego zarządzanie i monitorowanie projektem (wraz z obsługą i wsparciem)
      3. Opracowanie standardów obowiązujących w projekcie (np. dokumenty, raporty, terminy)
      4. Propozycje zastosowania i wdrożenia dobrych praktyk
    7. Zarządzanie i monitorowanie realizacji projektu
      1. Nadzór nad terminowością
      2. Kontrola prac – status projektu, raportowanie (kontrola czasu, kosztów – budżetu, zasobów, harmonogramu)
      3. Nadzór nad jakością wykonanych zadań
      4. Wykorzystanie budżetu
      5. Identyfikacja zagrożeń / ryzyk oraz wdrażanie działań zapobiegawczych
      6. Zarządzanie zmianą
      7. Zapewnienie sprawnej komunikacji
      8. Egzekwowanie warunków zawartych w umowach
      9. Koordynacja zespołu / zespołów projektowych
    8. Rozliczanie projektu
      1. Dokumentacja projektu
      2. Raport z projektu - podsumowanie projektu
    9. Wsparcie po zakończeniu projektu

Masz pytanie? Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami